Gott Nytt År!!

Just nu sitter jag här framför datorn här hos mina kusiner, som bor i Värmland. jag kom igår och åker hem imorgon, saknar Moa och alla nadra så otroligt mycket, även om jag bara vart här i 1-2 dagar. Jag gör nästan alltid det, jättekonstigt!!:) På måndag eller tisdag ska jag och Moa sova över och det kommer bli toppen.

Men nu hoppas jag att alla våra fina läsare får ett bra slut på 2011 så ses vi igen 2012, hoppas även att ni stannar kvar här....
Det fanns inget internet här jag kunde ansluta mig till, så jag bloggar från min kusins datorn, därför ingan bilder:(

Moa, läs det som står i utkastet!!<3

Kram!
//Ellen♥

fin blid på min älskling!!<3


Kommentarer
Postat av: Louise :D)))))))))

hejhej (: er blogg ägeeeeeeeeer (; skulle bli asglad om ni typ kan kolla/följa min o mina två bästisars blogg (; den e ny, o vi har nt riktigt fått ordning på designen, men de kommer (;



ha de bra!

2012-01-01 ♥ 11:33:15
URL: http://mobbatfolk.devote.se





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0