Happy New Year!

hejsan allesammans,
Jag hoppas ni får en fin och glad nyår. Själv så ska jag över till mina grannar och mysa lite. Vad ska ni göra på Nyår? kommentera gärna vad ni ska göra så att ni kan dela med er av allt. Det är alltid roligt och veta vad andra ska göra, Tycker jag! Gör ni?

Sedan så ska jag berätta lite om hur det var igår, eftersom jag inte har bloggat under några dager. Har inte haft lust, thihi. Men jag hade mys med Smilla, Alex och Melina, Jag och Alex lagade maten och Melina och Smilla "chillade" själv tyckte jag våran efterrätt blev bra! Man stekte annanas, vatten och socker i en stakpanna och sedan rostade man kokos i en annan stakpanna, Efter att mam hade gjort det hällde man i kokosen i samma. Sedan kan man också servera med glass blandat med grädde (mjukglass) MUMMS!! det var ortoligt gått!
Sedan senare på kvällen så åt vi godis och Smilla och Melina tittade på Harry Potter. Tack för en underbar kväll tjejer. Hoppas vi kan göra om det någon gång. Nästa vecka blir det Leos lekland. HAHA! Sedan ska jag kanske sova över med Ellen. Superkul!
Nu blir det mycket text med tummen upp om ni läst allt!


Bjuder på en bild från Vidablick när jag klättrade på en 10meters hög klättervägg! :) superkul var det.

xoxo
Moa

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0