My christmas gifts!


System kamera!!:D Canon EOS 550D!! Alla bilder tagna med denna kameran!♥


Superskönt underställ från Bonfire och presentkort på Faith♥


Abercrombie & Fitch tröja och 100 kronor!


Väska till kameran i och lite gott godis♥


Till min syster bok från syrran Hanna♥ Och en vetekudde :P rosa yes! haha


ALEX-bokstäver och ett Yankee ljus från Moa och Ellen :D


Mystofflor, nagellack och ett armband♥


USA-tröja från Gina T och USA-linne från Gina T!


Pyjamas från Lisa :D (det står på "All you need is me!)hihi Och mysstrumpor samt vanlida strumpor♥


Blus från Bondelis som jag har på mig:)♥

Det var alla och jag är oerhört glad och tacksam för alla presenter! Tack så jättemycket allihopa!!!:D♥

Idag ska jag se om jag åker in til Media Makt för att köpa stativ och filter:D Sen ska jag också byta julklapp med Smilla! Bild kommer då♥

xoxo
Alexandra




Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0