Snö!!

Hej! Imorse när jag vaknar så setr jag snö!! Ni ska veta at vädret här i Borås har varit fruktansvärt under dom senaste två veckorna, det har nästan bara vart regn. Och nu är det snö, det känns verkligen som om det är december nu:)♥
Man får hoppas att det är snö på julafton........♥

Idag har det väl inte varit nåt speciellt, eller jo, jag har ju legat på sjukhus och vart tvungen att ta blodprov en gång i veckan efter det för att dom ska kolla så inga värden går upp, för leverprovet har vart högt. Och idag fick vi beskedet från gårdagensprovtagning att leverproverna är normala, så nu är jag frisk och får börja träna igen:)♥

Tumme upp om ni läst allt, för det blev väldigt mycket text!!♥

Puss!
//Ellen♥


bild på mig och Moa från förra året, älskar dig gmn, du är min ängel!!♥

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0