Dagarna som gått!

Märker att vi inte bloggat på jättelänge nu, inte alls bra. I tisdags fyllde våran vän Smilla år, grattis till dig i efterskott, ska fira henne med goa vänner på lördag. Igår kväll var jag inne på svenssons och tränade med mamma, körde ett pass som hette funktionel styrka, ungefär samma som jag även körde i måndags, då medmina goa tjejer. och gud vad jobbigt det var, benen ville bara ligga kvar i sängen imorse! Idag ska jag in och träna löp,styrka&kondition i ryahallen.
Vill bara att ni ska veta en sak, nu i sexan så vill jag satsa på skolan för att få det så lätt som möljigt i sjuan, och då rä det ju bloggen som kommer i kläm. Sen har jag ju även fotbollen, och nu efter lovet tränar v ca, 3-4 dagar i veckan+att jag tränar lite själv också! Jag kommer självklart att fortsätta blogga ville bara att ni skulle veta!💗

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0