back to school

godmorgon!<3
nu har jag precis gått upp efter en jobbig morgon!, jag HATAR gå upp såhär tidigt. men...men. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra i skolan men jag hoppas att vi ska göra läxan. Vi fick världens roligaste läxa. Att ta massa bilder och sen ska man jobba med dom i datorn :D superkul! sen kommer det ju bilder på det jag köpte och vet ni vad jag ska göra imorgon? nepp, jag ska till göteborg och shoppa. jag tror det var imorgon. För vi går ju bara i skolan en dag nu sen är det ju helg :) men ah, detta blir ett rätt långt inlägg.
vi bara säga att jag hade jättekul igår. Jag var med Linnéa och Cornelia i stan :D hittat världens snyggaste blus på faith. men ha det bra kram /Moa©


en bild från mitt arikv på datorn ;D


Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0