??

hejhej,
visste inte var rubriken skulle vara så ah,
men idag har jag varit i skolan och det var rätt kul utom att vi fick 5läxor tyyp eller typ 4 :(
men ah, så är det när man går i 6:an det är ju rätt bra och få mycket läxor för då lär man ju sig mer.
men en grej var jättekul. Vi fick jobba med bilderna vi har tagit på sommarlovet.
sen blev det uppvisning med alla bildspel :D men det kommer mer inlägg idag tror jag av mig.
ha det så bra kram /Moa©


en snygg bild på mig och cornelia, blir ni rädda?????<333

Kommentarer
Postat av: E L I N ♥

hejhej fina tjejer! jag är ju med i eran tävling & jag skulle kunna göra allt för att få vinna den !!!

jag menar ALLT!!<3

2011-08-22 ♥ 17:17:09
URL: http://eelliinnp.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0