Godmorgon!

godmorgon!^^
idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?! det kanske kommer en video, vem vet?
inte för jag vet vad jag ska prata om men jag hittar säkert på något.
igår kväll var hela min familj nere vid bryggan och åt chips och badade. Det såg lite kul ut! för Cajsa skulle
fiska och så funkade det inte att kasta så hon flög i vattnet. hahahahaha, det såg jättekul ut :D
och sen efter ett tag så flög cajsas sån är fisk eller vad det heter ut och då ska tog jag och pappa
båten ut och så hoppade jag i och sen så tog jag foten under båten så jag fick massa sån blå färg på mig, bläää!
men ja, kanske ska börja med videon nu :D tjingeling. /Moa©

Kommentarer
Postat av: FotoFilippa

Sv; Hej!



Visst, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen ;)

2011-08-01 ♥ 10:00:52
URL: http://www.beautyphotos.bloggplatsen.se





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0