Hem resa

Hej! Nu sitter jag i bilen och jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg! Som alla vet och som jag har skrivit i alla senaste inlägg ska ju Ellen komma till oss imorgon. Vi ska åka kl 8 och så är vi ungefär framme vid 13.00. Vi kommer ha jättekul men efter att Ellen har varit där slutar inte det roliga! Det blir ju match om Borås GIF, efter matchen så kommer ju Alexandra och Smilla ut :) det kommer också bli superkul!!! Och andra sidan hoppas jag att vi vinner matchen. Jag tror vi vann med 3-1 eller 4-1 förra gången. Men det är lite kul också för nu ska vi spela i Sjömarken som jag har längtat efter :) men det var de jag hade och bjuda på det kanske blir något mer inlägg senare. Tjingeling /Moa

Kommentarer
Postat av: Millah

Ja det kan du :) ändrade reglerna nu så man kan vara med fast man ej har Fb :) Kram // Millah

2011-08-04 ♥ 11:27:31
URL: http://millahoman.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0