Liseberg Del 1

Hej! Igår var jag ju med Julia på Liseberg. Det var jättekul. Vi åkte allting, jag åkte Atmos Fear 2 gånger. Den var hur kul som helst. Sen så vann Julia stjärnvinst på Alhgrenska Bilar, och jag vann med chipspåse på chipshjulet:) Vi gick gasten också och det var skitläskigt. Jag gick först och en gång var det typ en sjuksköterska som kom fram till mig. Och så sa hon så här, hur många var ni från början?? Och det visste ju inte jag och sen säger hon så här, för det vore ju otrevligt om ni hade tappat nån!!:(

Tyvärr kan jag inte ladda upp bilder för min överladdningsladd har Moa, men jag får säkert den på träningen idag så jag visar bilderna imorgon eller ikväll!

Puss o Kram!!
//Ellen©

Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

svar: min mamma har köpt dom åt mig, vet dock inte vart :/

2011-08-11 ♥ 12:02:43
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: F I L I P P A

svar: hon har köpt de på kemtvätten, haha ;)

2011-08-11 ♥ 15:06:02
URL: http://filippall.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0