Svar!

Hej! Nu när jag loggade in hade vi två jättefina nya kommentarer. Älskar när ni kommenterar!!
Så det får ni gärna fortsätta med:) Men ah, nu kommer svar.

Julia:
Det är så himla kul när ni videobloggar, kan ni inte göra det oftare?:D<3333

Sv; Tack!! Vi ska försöka hinna med det oftare:)<33

Janina:
Heej Moa och Ellen eran blogg är jättebra, men hur gick det på matchen igår? Kraam, hoppas vi ses snart!:-)

Sv; Tack till dig med!! Igår vann vi med 9-1. Vi fick spela 9-manna för dom hade inte till räckligt med spelare.
Vi ska vara med på sexdrega-cupen. Ska ni också det??<3

Puss o Kram!!
//Ellen©



Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Julia igen

Hej Ellen!! Om du inte hittar din sladd så kan du testa att sätta in ditt minneskort från kameran till din data, det brukar finnas ett litet utag i de flesta datorer! Det brukar funka jätte bra för mig, kram !:)<33

2011-08-08 ♥ 20:24:33
URL: http://showbyjulia.blogg.se/
Postat av: Janina

Jag vet faktist inte hihi men jag hör av mig om vi ska det kraam :-)

2011-08-09 ♥ 12:40:01





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0