Tävlaaaaar!!

hejhej!,
jag är med och tävar hos alexandra <--
det man kan vinna är ett armband + 2 berlocker. det passar ju pefekt till nästan allt!
jag länkar till Alex på min blogg och jag följer henne på bloglovin.

Motivering:
jag skulle vela vinna för att jag älskar att tävla och att jag älskar Alexandras blogg.
jag blir alltid jätteglad när jag vinner.
om jag nu skulle vinna så skulle jag länka till alex blogg i en vecka i alla inlägg!
jag för hoppas att denna motivering går hem och jag har lite tur så får vi se hur det går :D
och jag bjuder på en bild jag har tagit för att ha lite bättre chans att vinna!<33333


älskar denna bilden,
jag gillar ljuset i bilden och hur den är tagen.
Foto: Melina :D

/Moa©


Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

svar: det kommer upp under dagen! ;)

2011-08-12 ♥ 13:26:52
URL: http://filippall.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0