Västervik del 2

hejhopp!
idag som jag sa innan så skrev jag ju att vi skulle till Västervik. Jag köpte några saker
det kommer bilder lite längre ner i inlägget.
Vi började med att gå till ogräset och där hittade Melina en sak fast jag hittade inget först men vi
gick tillbaka sen och då köpte jag en rosa blus. Sen gick vi till Vero Moda och så fick vi omkring lite
och bara kollade. Det är u´ju rätt mysigt och bara gå omkring och kolla på båtar och vattnet
och när vi var klara i västervik åkte vi och handlade där jag köpta en mummsig glass.
Det var typ eh.. blåbärsglass men ah, den var iaf jättegod!
men nu tänkte jag visa alla saker jag köpte :D här har ni!<3


blus - ögräs - ?


Bikini - inter sport - ?


cupcake tavla - marknad - 49:-


bilderna är tagna med min iphone.


/Moa©

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0