Svar......♥

Tänkte svara på lite kommentarer so vi fått, vill bara nämna en sak, vi får massa anonyma kommentarer från två eller tre personer som inte alls är taskiga, men snälla skriv namn!!!!

Anonym:
Heej, undarar vart ni spelar in era video inlägg, när ni visar julklappar och så???
Svar; på en sida som heter videofy.me! Men nu när jag har en macbookkan jag klippa ihop en video direkt på datorn:)

Anonym:
Ellen, vad har du för telefon??
Svar; Jag har en vit samsung touch, den är SÄMST, vet tyvärr inte vad den heter.
Men jag sparar till en iphone och det går ju sådär.....;)

Louise:
Ska någon av er vara med i gothia sport camp 2012 eller gothia cup??
Svar; Jag vet att vi ska vara med i gothia cup, men inte träningslägret, tror det blir zlatan camp, om du ville veta:)

Anonym:
Hur många besökare har ni på en dag, ungefär??
Svar; Det varierar men i runt 150-175, det högsta vi haft är 643:)


Anonym:
Får man tipsa om eran blogg, den äger ju??
Svar; Såklart du får, det är bara kul....:)

MEN HALLÅ, SER NI/DU INTE VAD DET STÅR, SKRIV DITT NAMN NÄR DU KOMMENTERAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag undrar om man får tipsa om er blogg?

P.S! den äger ju:)

2011-12-29 ♥ 18:26:45
Postat av: Från mig: till Ellen



Erkänn att du sa det bara för du är avis, när du sa det till min kompis att det inte var nåt speciellt att ha en iphone. och jag vill bara säga att det var lite taskigt sagt. Men var inte arg på mig men när du får din IPhone som du sparar till, då kommer du att vara lika glad och nöjd för den som min kompis är. Kanske kommer du till och med

Skryta ännu mer om den! Hoppas inte att du tar detta väldigt personligt Ellen, för det är inte meningen isåfall och då ber jag om ursäkt men jag ville bara skriva av mig och jag hoppas att du inte är arg på mig :)

2011-12-31 ♥ 09:23:50
Postat av: Fanny

Hej! Det var jag som frågade om vidieona :D det skulle inte stå anonym det blev fel .... Sorry!

2011-12-31 ♥ 16:53:18
URL: http://onlyfannyk.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0