Tjejkväll

Igår så hade jag, Moa, Smilla och Melina lite tjejmys och sen sov vi över:) Så mysigt! Vi spelade pingis b.la som gick jättebra för mig! haha NOT♥
Det var iafl en toppendag och idag bar det av mot lazercity som också var jätteskoj!! :D Vann faktiskt en av omgångarna, haha stolt! Sen har vi varit ute och tagit en uppfriskande joggingtur med lite styrka och nu ska det snart komma lite gäster hem till mig:) Vis ka äta lite oxfilé...gott! Imorgon är det ju nyårsafton, gud vad tiden går fort! Kommentera gärna hur ni firar nyår. Själv ska jag till Limmared på knytkalas:) Nu blir det mycket text så nu tycker jag att det passar bra med lite bilder! Ha en bra nyårsafton och det inte blir mer bloggning imorgon:/

xoxo
Alexandra







söta tjejer va? haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Med kompis!:)

2011-12-30 ♥ 22:28:23





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0