09:16

Hej hej,
nu ska jag äta frukost och sen gå och packa väskan. Vi ska ju spela åttondelsfinal mot Enskede idag på Skatås kl 13:00. Ni får gärna komma och titta om ni vill:) Men i alla fall, igår så var jag inte hemma förrän vid tiotiden. För först var vi och åt. Och sen gick vi och tittade på Elfsborgs P17-lag. Dom vann över Hamburg med 2-0. Det fanns en som var jättesnabb i deras lag, han hade nummer 10. Sen gick vi och tittade på Brommapojkarna-Torslanda och då träffade vi Axel, Erik, Ellen, Anna-Karin och Johan. Vi träffade dom när vi var på Kreta så det var roligt att träffa dom. Jag hade vart och slängt min glass och så kom Ellen rusande fram till mig:) 


Min goda glass

Moa låtsas att hon styr båten...
 
Smilli Dill på väg till Resia

Våra snygga vänner Melina och Smilla

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0