Djurparken med Smilla

hejhej,
förlåt att jag inte har berättat vad jag gjorde igår. Och för dom som inte vet de, kanske vill veta.
jag var på Djurparken med Smilla. Vi hade jätte kul, förutom att vi tog rätt många lotter fast vi vann ej :(
vi kollade på massa djur och och kort på massa djur. Det kommer bilder på några
av djuren. För jag orkar inte ladda upp på alla. Men om ni verkligen vill se mer djur
så kolla Smillas blogg HÄR <--
vi gjorde ett helt Collage på Picasa 3 igår. Det blev jätte fint.
men ah, nu kommer bilderna på några av djuren som sagt.


Lucas på ett läskigt djur..


Smilla, fotar med sin snygga Iphone 4 VIT


Smilla igen, hon är en modell :)


det här djuret som jag inte vet vad det heter är verkligen sjukt coola!


apor, dom hade precis fått jätte söta ungar med jag fick ingen bra bild på dom
för dom var aldrig stilla.


En liten rolig fisk :)


hehe, liten rolig bilder på Lucas :D


en söt bild på Smillisen<3


hehe, en till bild på smilla, tog väldigt många bilder på Smilla :)


försökte få med Björnungarna och den stora björnen på samma foto, gick inte så bra :S


jag hoppar, fotograf: Smilla


En stor björn badar :)

Chokladbollar och Smilla igen, hahahahahahahahahaha


och till sist min goda klubba, MUMMAA!!

hehe, kanske inte bara bilder på djuren med ah, ha det så bra kram /MOA©

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0