Frog

hejhej,
Nästan nu precis så kom Madde till oss, hon är med Melina just nu.
Hon ringde Melina och frågade. Så jag var med dom och spelade lite fotboll. Efter de så fotade vi lite och då fick madde upp en groda på ett blad. och det blev en riktigt snygg bild (kanske)
så jag tänkte visa dom för er. Vi har ju inte laddat upp bilder så mycket nu för tiden. Men nu ska det bli bilder här :D
men jag hoppas ni får en mysig kväll så hörs vi /Moa©

ps, det kommer också massa bilder från invigningen på Gothia.


ville inte ta för nära, tänk om den hoppar upp på mig :S
ps, vet ni en knäpp sak, en liten liten liten... fluga, kryper om ring i min lins nu :D den sitter innanför linsen :D
lite knäppt, eller hur? :)


Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0