Godmorgon!!

godmorgon! ^^
Jag glömde säga att vi får fyra gäster till :) Julia, Patrick, Molly och Felicia. Dom kommer kl 13.00
och dom som jag har pratat om är ju Adam, Andreas, Patrick och Annica kommer kl 16.00. Så det blir inte jätte många inlägg
men om dom vill så kanske det blir ett videoinlägg. 

När dom kommer så sla vi äta lite lunch och sen på kvällen blir det lax. MUMMA!!
Så jaaa, nu sitter jag bara här och slöar. jag har på mig shorts och en vit blus från gina.
Men det var allt jag hade och säga :)
ha det så bra kram /Moa©


ah, jag åker på maddes typ skateboard. Vet inte riktigt vad det heter
och det går väldigt bra! NOOOOOOOT!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas det blir kul! <3

2011-07-29 ♥ 08:38:33
URL: http://llalabella.blogg.se/
Postat av: Klara

det heter waveboard och jag åker också sån men min är mjukare i mtten och lite bredare:)

2011-07-31 ♥ 19:33:38





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0