Gothia Cup Igår

Ja, jag är också jättepigg, men lite nervös. Vi får hoppas att det går över. Nu tänkte jag berätta hur det gick igår..
Igår spelade vi ju mot Uppåkra och vi vann med 8-1. Jag stog imål igår för att våran målvakt inte kunde vara med. Och det målet dom gjorde var på en frispark och så markerade en mig, så jag hann inte ta den.
Men vi vann ju endå. Sen på kvällen så hade vi spa kväll i klubbstugan på idrottsgården, men det kommer det mer om sen.

Bilderna är från matchen mot Torslanda
Foto: Cornelia. R


När vi laddar med våran karate...




Jag och Ida.K

Söta Melina

Vår Grymma Målvakt

Mot Torslanda( vi vann med 3-0)

Smilla

Ha det bra!
//Ellen!

Update: Åker mot Göteborg vid 12:30. Vi spelar mot Djurgården idag.
Fortsättning följer...

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0