Jessie

hejhej,
igår kväll så tog jag massa bilder på min söta lilla hamster Jessie. Bilderna blev rätt bra ändå!
fast hon inte var stilla något gång :) Hon kröp till och med under soffan. Så det dröjde lite innan hon kom tillbaka igen.
Idag åt jag till lunch ris och någon kött-sås sak. vet inte riktigt vad det heter. Det var iaf väldigt gott!
senare kanske det kommer bilder på när jag fotade lite på allt möjligt. Men tyvär kan jag inte lova något,
eftersom vi bara har en data här ute eller, ah, jag har en liten vit bärbar dator men den är så jobbig och blogga med för skärmen är så liten. Men nu tänkte jag visa alla bilder jag fotade eller dom hon var still på :) hehe
ha det så bra kram /Moa©

















Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0