Jordgubbar!

Hej! Idag har jag varit med mamma och plockat jordgubbar i daljöfors. Vi fick ihop 14 kg:)
Sen har jag pratat välldigt mycket med Moa i telefon, hehe. Och så har jag packat lite inför imorgon.
Åker upp till Arkö hos några som mamma och pappa känner.Hoppas vi får fint väder.
Så förvänta er inte för mycket bloggning ifrån mig, det kommer bli Moa som sköter det:)
Drar in mot Borås sen för att se Elfsborg-Örebro. Tror att dom kommer vinna!!
Kände att det blev lite långt inlägg så jag slutar där.




Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Vilka härliga bilder! gott :D



Har fina tävlingar igång i min blogg just nu. Kanske något för dig? Värt att kolla in dom! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/category/tavlingar.html



Det vore jättesnällt om du ville kolla på videon i mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker om den. Det skulle betyda mycket :) Hoppas du får en fin måndag idag!

2011-07-11 ♥ 13:47:40
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0