Kalles :)

hejhej,
nu är jag hemma från kalles, vi kom tvåa, vi förlorade mot LB07, men vi kom inte riktigt igång i första
halvlek, men i andra halvlek så spelade vi jättebra! bara att vi missade 1000 målchanser.
om vi skulle ha gjort mål på alla målchanser så skulle det minst ha stått 5-2,
men vi förlorade med 2-0. Men herregud! jag är super nöjd ändå! asså tvåa i en ah, väldigt stor cup :D
pappa har tagit jättemycket bilder, så om jag orkar så blir det jätte många bilder.
men jag hoppas jag inte har varit borta så länge men vi ses!
/MOA©

Kommentarer
Postat av: Louise

hejsan ! :) jag spelar i uppåkra if ,som ni mötte på gothia ;) fast jag var inte med och spelade då,för jag spelar i lag 1 ;) iaf, är melina din syster? och är hon 98 och du 99 ,fattar inte riktigt ,hehe xd



btw, LB07 spelar i vår serie nu i höst ;)

2011-08-11 ♥ 21:33:37





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0