pappa bilder.

haha, rolig rubrik...
men i förra inlägget berättade jag att pappa hade tagit lite bilder, eller inte lite bilder utan massa bilder :)
men ah detta blir inget långt inlägg, så nu tycket jag att jag visar bilderna,
byebye /MOA©


från vänster stående: Smilla, Ida.K, Elin, Maria, Stina, Vilma.N, Julia
vänster längst ner: Melina, Moa, Alexandra, Madelia, Ellen.J, Evelina
Liggande: Ida.O


Vårat lag :)


När vi spelar mot skattkärr (stavning)


En blomma som jag tog på Nordens Ark


En tiger på Nordens Ark.


Alexandra gör något roligt med någan prat sak :)


En till blomma jag tog kort på :)


Julia, Alexandra, Ellen :)


hehe, jag och Alexandra på toan :) hahahahahahahahahahaha





Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0