Regn

hejhej bloggen!
det är så trist för det regnar och regnar. Det kunde man inte tro eftersom
på matchen mot Örebro-Dalsjöfors, så var det stekigt! det var hur varmt som helst.
jag hade på min shorts och pippi-tröja men som tru var hade jag med mig en svalt och skönt linne.
snart ska jag äta kyckligfelé med potatis. MUMMAA!!
snart kommer även Alex och Smilla, Ellen och Adam och Andreas (och deras familj) till min stuga,
dit ska jag åka imorgon.
Så det blir fullt upp :D
Innan idag var jag Smilla och Ellen och Ellens pappa uppe på Sandevi och spelade fotboll
det var jättekul! jag sköt en frispark och om inte Ellen skulle räddat den skulle den gått
rakt upp i krysset. Vi körde även en straff-tävling, vi körde 10 straffar och den som satte mest vann
och fick en glass. Jag vann och fick en glass, men sen tillslut fick Ellen och Smilla en också, hehe :)
det var varit en toppen dag hörni tjejer! dagen=BÄÄÄÄÄST!!

  
förlåt för inga bilder men det är föratt det går inte ladda över
bilderna till datorn, och det blir lite för mycket bilder om man bara tar någon
bild som inte har med inlägget att göra :( men jag ska be pappa hjälpa mig snart, för
just nu orkar jag inte ropa eller hämta honom, så lat är jag :)


Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0