Resultat

hejhej,
det gick väldigt bra båda matcherna. När vi mötte Indien så var vi väldigt taggade och spända
hur det skulle gå, jag tror nästan alla som läser har nu vet, eftersom det står i tidningen,
men det slutade 33-0 till oss :) läs gärna artiklen i tidningen.
efter matchen gick vi och vi och duschade och sen gick vi till ett mat ställe och det var rätt gott.
men inte det godaste man har ätit. Men efter det så gick vi på en liten promenad och så gick vi in i en båt, och där fotade jag, Julia, Ellen och Alexandra lite. Sen var det bara tillbaka till Resia och sätta på sif sitt matchställ och åka till planen. Vi värmde upp och allt kändes bra! och resultatet slutade 3-0 till oss. det var Smilla och Julia som gjorde målen :) sen hade vi det lite stressat, för att på 70min skulle vi äta, en jättegod pastasallad och även duscha, ohhh.... fast det gick bra ändå, jag lovar att det kommer bilder, men tyvär inte nu, för att nu måste jag packa och lute så.. för denna tuffa matchen mot Uppåkra. Då ska Ellen stå, för att vår vanliga målvakt Ida.O är på begravning. LYCKA TILL IDA!!!!
ha det så bra och kom gärna och kolla på matchen kl 11.30 på skatås i Göteborg.
/Moa©

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0