Stugisen

hejhej,
nu är jag i stugan. Det är varmt men ändå rätt blåsigt och jag har glömt om berätta en sak.
Jag har köpt lite fina grejer man kan ha på sitt rum, och så har jag köpt ett vitt tessie linne :)
jag är väldigt nöjd över det för vit är ju en färg som man kan ha året om. På sommaren kan man
ha den till ett par shorts och vita converse och på vintern kan man ju ha den till ett par jeans och hunterstövlar.
Perfekt! nu när jag är i stugan ska jag också till västervik och köpa en bikini som jag inte har gjort på hela sommaren. sen blir det nog lite mer saker eftersom när jag hittar något kan jag inte låta bli att köpa de.
det var de! ha det så bra kram /Moa©



Kommentarer
Postat av: Lisa!

Älskar Tessielinnerna! Vitt är fint! :D ;) <3

2011-07-24 ♥ 19:33:11





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0