Viktigt!

haha, vet inte vad rubriken ska va, så jag bara skrev något!
men snart drar jag mig hem till Borås och ska vila och pusta ut inför Gothia.
Vi ska ju vara där i en vecka, alltså behöver man vila, för vi ska ju typ gå på Liseberg, äta, och så blir det nog
massa andra jätte roliga saker. Jag tror att pappa står för fotningen när vi spelar.
Men jag ska försöka fota på liseberg, eller så får Ellen göra de, hehe, med sin lilla supersöta kamera.
Den är lite lättare att ha med, än en stor klumpig systemkamera! enligt mig allstå :)
jag tror det går bra för Ellen är ju så snäll! <3
men ni får ha det superbra så hörs vi senare!
jag kanske inte bloggar så mycket eftersom jag ska åka hem, så det får bli Ellen.
kanske slänger in ett inlägg från Ipaden eller iphonen :) vi får se!

/MOA©

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0