Chloé Schuterman

Hej, har just städat klart mitt rum:( jättetråkigt!!
Innan idag när jag var inne på Filippas blogg så såg jag att hon hade gjort ett inlägg om Chloé Schuterman!
Om ni inte visste det så är Chloé Nathalie Schutermans dotter. Hon är 12 år (fyller 13 den 16 Juli) , så sjukt söt och har hur mycket fina kläder som helst!!!
Hennes blogg är värd att titta på!!

Ni vet Nathalie Schuterman som Mickan pratar om på solsidan, det är Chloé´s mamma som har den affären!
http://chloeschuterman.chic.se/

Så kolla bloggen!!


Chloé


Kommentarer
Postat av: Smilla

Hejsan

Jag vet chloe är jätte söt och värkligen typ rik men du eller ni hon är 13 år och hennes mamma startade det märket ( det står på hennes hemsida. Det är lite kul för hennes iphone är exakt lika dan som min och till och med skalet :) kramisar Smilla

2011-06-26 ♥ 23:12:00
URL: http://typesweethearts.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0