Glad Midsommar!

Glad Midsommar allihopa:)
Var uppe på Sandevi innan för lite midsommarfirande, träffade Julia och vi gick runt och flamsade runt och lite så. Hade jättekul. Sen tog jag lite lotter och så i hopp om att vinna den signerade elfsborgströjan. Tyvärr lyckades inte det utan det var Emilia som lyckades med det. Tyvärr glömde jag kameran också, och det är ju typiskt mig. Nästa vecka bär det av upp mot Smögen för en vecka fotbollscup med det goa och bästa laget! Vi ska vinna!! 
Men nu ska jag sätta mig och titta på total black out och vräcka i mig chips...vet att det inte är nyttigt men det är ju midsommar!hehe

Men ha det bäst så//Ellen©




Bilder från we♥it

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0