Liseberg

hejhej,
igår var ju jag på Liseberg med Alexandra och Melina. Vi hade jättekul!
i början började vi åka atmosfear eller ah Melina och Cajsa åkte den, inte jag och Alexandra.
det pirrade i magen även fast jag inte skulle åka den när jag gick ner för den läskiga trappan.
sen när dom kom ut var det min och Alexandras tur att välja vad vi skulle åka. Då åkte vi Lisebergsbanan,
hehe, och sen lärde jag Alexandra att åka kanonen och nu tycker hon det är den roligaste banan eller hur man säger på Liseberg.
Sen tog vi en glass. Jag tog mjukglass med ett färgglatt strössel och Alexandra tog lika fast chokladströssel. MUMMA!!!
Sen tog vi en lott och det roliga var att vi tog alla. vi delade upp så alla fick 4 var. och så vann vi på Melinas nr
så vi vann två små chipspåsar. sen gick vi till spinrock. Men mamma skulle bara gå på toa. Så skulle vi vänta där och då tänkte jag och Alexandra att vi kan ju ta en lott på Dumlehjulet. och då vann jag en stjärnvinst.
så det blev en jätte stor Dumle.
Till laget: detta vi vann igår ska med till Kalles. hehe
sen så åkte vi lite.. och tiden bara gick och gick.
Sen blev det dags för balder men jag och Alex ville inte åka den så vi gick till parisehjulet. Men på balder var det 25min kö så vi tänkte vi hinner nog göra litte mer grejer så vi åkte några bildar, men jag vet inte vad dom heter :)
och sen tog vi en lott igen på chipshjulet. Så vann vi en liten chipspåse och så gick vi till parisehjulet och så gömde vi chipspåsen och så tog vi med den in i vagnen eller vad det var och sen kunde vi inte sluta äta så när vi kom tillbaka till mamma var det bara halva påsen kvar, hehe
sen gick tiden igen och klockan var 09.45 och så måste vi ju äta något och då hände det som inte får hända.
Cajsa försvann och vi hittade inte henne vi letade jätte länge :O
Då fick vi springa till något och så hjälpte dom oss. Men när vi var påväg dit stog hon där och var jätte ledsen
och då blev vi jätte glada. Då skulle vi ju äta då. då åt vi på burgerking, denna gången säger jag inte MUMMA utan BLÄÄÄ!!! det var INTEEE GOOOOOOTTT!!!, hahaha :D
men sen gick vi in i en affär och köpte rosa snygga kaninöron. Som Pia Marika Leif och Christer. hehe dom kommer bli så söta!
Men sen åkte vi lisebergsbanen två gånger till. DET VAR SÅ KUL! jag hade upp händerna hela vägen föruton när dom taken typ kom för då känns det som att man ska typ nudda  taket. hehe så konstig är jag. :)
men nu kommer alla bilder.
för jag känner att detta inlägget blev rätt långt! :) hihi




















147, hehe





ha det så bra /MOA©

Kommentarer
Postat av: Alex

JAG HÅLLER MED DIG DET VAR SÅ KUL!!!!! VÄLDIGT FINA BILDER OCKSÅ<3<3 HEHE

NI HAR VÄL INTE ÄTIT UPP CHOKLADEN??? :P :P NE BARA SKOJA :D HEHE HA DET BRA<3<<3

2011-06-28 ♥ 12:31:43
URL: http://aabooutmee.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0