Midsommar

hallå där!
nu kommer ett till långt inlägg om Midsommarn, igår då, var det ju midsommar?! :)
dagen började med att vi skulle plocka blommor till midsommarstången.
Efter det gick vi hem och tog på oss lite snyggare kläder för att dansa, vilket inte jag gjorde så länge!!,
jag kan säga det var inte kul!, Sen så åt vi sil och potatis, jag åt bara potatis och gräddfil. hehe
Sen efter det spelade vi brännboll, och jag fick välja lagen. men vi vann med 88-8, för att en i det andra
laget sköt i bollen i vattnet, och om han inte skulle gjort det så skulle det bli 88-87. hihi
sen åt vi lite fika, och det var bara så goooootttt!!!!
sen på kvällen grillade vi ox-filé. MUMMAA!!
Men tyvär glömde jag kameran precis som Ellen, hehe <3333
men ah, ha det så bra! /MOA©

 

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0