Sif VS Rydboholm

hejhej,
nu har jag spelat match mot Rydboholm, vi vann med 2-0 :) jag gjorde ett mål och Ellen gjorde ett.
Jag är jätte glad att vi vann för JAG tyckte dom spelade FULT!!!,
Nu har jag spelat fotboll med Adam, Andreas, Elin, Melina och Cajsa, vi körde jag Melina och Elin mot Adam
Andreas och Cajsa, vi hann inte spela klart men när vi slutade 2-0 till oss :)
Men imorgon drar jag till Liseberg med Alexandra och Melina, det ska bli så kul!
jag ska absolut åka atmosfear, hihi.. ska se om jag får med Alex, hahaha,
Men på onsdag så drar jag också till Kalles Kaviar cup, i smögen (typ) hehe
tyvär inga bilder, men det kommer bilder från Liseberg imorgon, det lovar jag!
ha det så bra /MOA©

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0