cup

Hellu babes ,
igår kom jag hem från en cup i Norrköping som var fre-sön och det var kanon kul och det bästa av allt vi vann hela cupen tjohoooo är super glad =) I helg åt jag också super mycket godis och pizza liksom allt onyttigt som man kan tänka säg så jag får nog och ta och göra några sitaups eller något annat så att man ska känna sig lite nyttig i alla fall men sånt är livet...... =) Idag i skolan kändes det som att jag nästan skulle sommna på lektionen men som tur så gjorde jag inte det men anledningen är för att vi kom hem jätte sent igår men det var värt det ♥

Nu bjuder jag på en bild på laget när alla försökte göra Bolt tecknet .

Kramisar Smilla ♥

Kommentarer
Postat av: E L L E N

Hej smilla, just nu sitter jag och skriver fran en fransk dator. saknar er, men vann ni tjej och kill gruppen eller bara tjejgruppen?<3 puss o kram, svara i en kommentar

2011-11-08 ♥ 13:14:40
URL: http://todayisjusttoday.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0