En helg i Barcelona ♥♥

Hellu bloggisar !
Under helgen har jag gjort världens coolaste grej , varit i Barcelona tjoooo
det var en fantastisk resa som jag aldrig kommer att glöma.
Jag var där med pappa , kusinen Olivia och hennes föräldrar och vi hade grymt kul !
Vi gick på Barcelona-Zaragosa på Camp Nou och matchen blev 4-0 , vi åkte linbana 75 meter uppe i luften (läskigt) och vi shoppade och mycket mer. Jag kan inte förklara hur coolt det var !!!!!!
Vi mellanlandade i Paris som jag där också såg Eiffeltornet och herre gud vad stor den är !!!!!


Här är linbanan som vi åkte i ♥♥♥

OBS! Jag bloggar lite nu oavsett om Ellen är hemma men hon kan inte blogga pågrund av en lite mygga som har gjort att hon har fått 40graders feber ajajjajjaj

Kramisar Smilla ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: elin&julia

nu har du chansen att synas för våra 50-200 dagliga läsare genom att vara med i dagens blogg!



mer info hittar du på bloggen :)



hoppas du är med, förlåt om du inte gillar sånhär reklam!

2011-11-23 ♥ 12:58:34
URL: http://juliaaelinn.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0