Rolig Dag:)

Hej! Idag har jag haft en jättebra dag. Först var det ju skola och det var helt okej. Sen efters skolan så var jag och passade Mille i butiken ända tills klockan var 16:30. Och det var jättekul, eftersom Mille är en sån söt och glad liten kille. När jag kom hem så åt jag jättegod mat, popatissallad och revbenssjäll:) MUMMA!!
Sen bar det av till föreläsning på idrottsgården, där jag även träffade Moa, Melina, Alex, Ida. K, Madde, Klara, Casper, David, William mm. Det var nån från Elfsborg som var där och pratade och det blev jättekul:)

Så min dag idag har vart helt toppen+ att jag tror jag gillar en person.......<3

 tumme upp om ni läst allt:D

PS. Moa kanske snart ska börja blogga igen:D<3

puss


bild från guadeloupe:D

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0