Fredag!

Åh! Äntligen är det Fredag! Just nu sitter jag med datorn i knät och tittar på Sverige-Finland. Sverige leder med
2-0. Dom gjorde precis 2-0:) Idag i skolan så har vi målat massa disco affischer till vårat disco.

Nu ber jg till allihopa, klicka på länken här nedanför för då har jag chansen att vinna en macbook air!!!
Skulle betyde jättemycket!!!!! Klicka även på länken i menyn!! gå gärna in varje dag!!

Update: kommentera om ni röstat så får ni länk sen!!<3

Nu är det så att Studeravidare.se (som är en hemsida med information om yrken, utbildningar och allt som har med att plugga vidare att göra) har ju massa tävlingar och nu har dom startat en ny. Den här gång är det mer priser som man kan vinna, så jag tycker att ni som vill VARA med klicka HÄR, så kan ni vinna en macbook air!!

KLIIIIIIIICKAAAAAA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!

puss!!


bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Sv; superbra! :)

Jag har fått hela inlägg stulna och bloggar som låtsas vara mig så jag är ganska känslig ang sånt :P



Kram

2011-10-07 ♥ 20:36:44
URL: http://zoofie.devote.se





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0