En dag som alla andra dagar

hejhej,
nu sitter jag här vid min dator och leker lite med ett kamera program och fråga min inte vad det heter för det vet jag inte :) men ja, idag har det varit en helt okej dag, vi fick reda på grupperna till skolresan, jag fick sova med, Alex, Smilla, Madde, Melina och Ida, helt okej grupp, men asså vi kanske ska byta grupper för att alla blev
inte riktigt nöjda. Imorgon ska jag vara med Alexandra och jag tror Alex sa att vi skulle baka. För jag kunde inte komma på alex lilla fikastund så nu ska jag komma upp till henne :) ska bli superkul!
oj, detta blev ett långt inlägg men tummen upp om ni har läst allt!

kramisar Moa♥


bild i repris för att jag tycker denna bilden blev cool och så ska jag önska dig krya på dig!
ni vill inte veta vad som hände i skolan idag, darrar fortfarande! ♥

Kommentarer
Postat av: E L L L E N

säg på träningen!!<3

2011-09-20 ♥ 16:05:58
URL: http://todayisjusttoday.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0