I'm so happy!

Hej allihopa! Just nu sitter jag här framför datorn med Josefine jämte mig. Imorse så hade i idrott första lektionen och när jag kom in i omklädnings rummet så kände jag mig yr och sen när jag skulle ta av mig koftan så slog jag i min armbåge rakt på enkelsstöts kulan och då blev jag ännu yrare. Så då satte jag mig ner och sen typ svimmade jag och ramlade va bänken!? Men ah, nu mår jag i alla fall bättre:D


topp till tå i tisdags,
jeans från dr denim
under blus från tessie
överblus från fait
sjal från hemma hos oss
skor från converse


från i torsdags
jeans från gina
skjorta från boomerang
skor från converse

//Ellen©

kram,
Ellen!©

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina kläder! :)

2011-10-01 ♥ 09:21:26
Postat av: sandra :)

fin blogg hörru!

2011-10-01 ♥ 18:16:43
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG - VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE. LYCKA TILL!

2011-10-01 ♥ 19:59:23
URL: http://nathalienyren.se





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0