Längtar.....

Oh guuuuuud!!!!!!!!!
Jag längtar så himla mycket tills på fredag och lördag!!!
På fredag efter skolan så ska jag prova ut kläder på Hemma Hos oss till modevisningen, och på lördag ska jag gå modevisning för dom och visa upp kläder med en tjej som heter Wilma och är 1 år yngre än jag:)
Så jag längtar hur mycket som heeeeeeelsssst!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Men snart drar jag till Sjömarken för träning med det bästa laget!
Idag kommer ingen outfits bild för jag har ju haft hälsovandring, men för er som vill veta så hade jag på mig:

Mjukis Byxor, Team Sportia
Under Tröja, H&M
Kofta, Peak Performance

Sen så hade jag ju regn jacka, regn byxor och gympaskor:(

mycket text nu men tumme upp om ni läst allt,
puss
//Ellen©


Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0