Lite Nytt

Hej! Idag har jag haft fullt upp! Först så var det ju skola och vi slutade kl 14:00, sen så åkte jag och mamma in till stan. Där köpte jag ett par svarta jeans från Modefabriken. Sen så kom jag hem och då så gjorde jag dom läxorna vi har, det är inte så jättemycket. Och sen så åkte jag och pappa bort till Hemma Hos Oss och jag fick en klänning, militärgröna leggings, militär grön kofta, ett halsband, en sjal och en tröja. Klänningen, koftan, leggingsen och halsbandet hade jag på mig på modevisningen.
Fast jag köpte inte den sjalen, men det kommer bilder imorgon.
Sen så skulle mamma och pappa ut och gå och då så stannade jag hemma och bakade scones till dom och städade köket. Dom bev jätteglada för överraskningen:)
Nu ska jag titta på Blå gula drömmar-vägen till landslaget!!

mycket text men :D till er som läst allt!

puss, Ellen©

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0