Tävlar hos Elin<3

hejhej,
jag är med och tävlar hos Elin om detta skalet KLICKA HÄR!!

Motivering:
jag vet att jag redan har vunnit ett skal hos dig och Julia, men jag skulle vilja ha ett till. alla mina skal har blibit så fula till och med det skalet jag vann hos er innan. så det skulle betyda jättemycket om jag vann, då lovar jag att jag ska vara lite mer rädd om det <33

om jag vann skulle det betyda mycket för mig, nu har jag verkligen hittat ett skal jag vill ha!!<33

här är skalet jag vill vinna :)



Capdase Jacket 2 Xpose Case for iPhone 3G/3GS (Pink)
kramisar /Moa©


Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

svar: tror du att du ska köpa jackan? annars så säljer jag den till en annan tjej nu :)

2011-09-04 ♥ 17:43:21
URL: http://filippall.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0