tillbaka till skolan igen.

hejhej, eller godmorgon kanske man ska säga.
idag blir det tillbaka till skolan efter att ja vilat en dag från skolan.
idag ska jag vara med Alex. vi fårse vad vi hittar på men något kul blir det väl! kanske tar en picknick i det fina vädret. haha. men seröst så tror jag det kommer bli en grymt bra dag!
imorgon eller på torsdag ska jag vara med Ellen. då blir det också kuuulkuuuul!!
och jag är jätteglad vetni??,
jag har fått en ny dator ist för den gammla datorn som vi ska slänga!
förutom att pappa och jag glömde ladda över alla bilder men jag får väl ta nya.
så smarta är vi. ha det så bra


kramisar!!!
//Moa©

bjuder på denna otroligt fina bilden på mig och alexandra.

fin? hahahahah

(detta blev ett väldigt seriöst inlägg!!)

Kommentarer
Postat av: sally

tycker du det är viktigt att en kompis har fina märkeskläder, skor osv?

2011-09-06 ♥ 14:27:00
Postat av: sally

tycker du det är viktigt att en kompis har fina märkeskläder, skor osv?

2011-09-06 ♥ 14:27:20





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0