Vidablick del 1

hej
nu är jag entligen tillbaka från klassresan på vidablick. Vi gjorde jätte många olika grejer som jag ska berätta nu :)
första dagen så bara vi gjorde några roliga lekar och delade in oss i två olika grupper.
andra dagen så gick vi på en 10 meters hög stock uppe i ett träd och vi hade sele och allt utrustning man behöver.
efter det så gick vi till en 12 meters hög klättervägg jag klarade ända upp och det gjorde nästan alla :)
efter det blev det världen och jag säger det igen världens läskigaste sak. men skulle gå upp på en 8 meters hög stock som typ var 20cm bred som vajade. och så skulle man komma upp och ställa sig på den längst upp och kasta sig ut för att nudda en säck som var typ 2,3 meter bort från stocken, och det kan jag säga var väldigt läskigt! den natten så somnade vi 22.30 haha, tidigt, men vi var jätte trötta! men när vi hade somnat så skulle alla andra gå och lägga sig och då började jag, Alex och Lisa prata i sömnen alex sa: Men Moa, vi ska inte åka än och då sa jag: mm och då sa Lisa: Vaa? och sen sa alex: men, hallå? vart är Emil och det var väldigt roligt!
nästa dag så var vi i grupper. Jag var med Ida, Casper, Marcus, David och Madelia. vi skulle göra några uppdrag jag orkar inte berätta hur alla går till men det jag gjorde var att jag hade en sele på mig sen skulle jag klättra upp för en trappa och säga ett nummer som stog på stocken :) alla dessa upptrag gav ett ord som skulle bilda en mening. meningen blev: Bra jobbat! i vilken stad finns det inga hus?, och svaret blev: eldstaden
men detta var nästan allt jag hade och säga! yummen upp om ni har läst allt! ha det så bra /Moa♥

psst, det kommer bilder!

Kommentarer
Postat av: Klara

http://dayviews.com/p/contest/75/?user=KlaraEngberG



klicka på länken och rösta på mig.

ni är bäst tjejer.

2011-09-25 ♥ 16:05:31





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0