Vinnaren är......

Hej! Nu tänkte vi presentera vinnaren av iphoneskaltävlingen,
vinnaren är...................

Julia!!! Vi tyckte att hennes motivering var den bästa, men det var otroligt svårt att välja.
Vi fick lotta på slutet mellan Julia och Oscar!!!:)
Alla som varit med har haft jättebra motiveringar!!(Y)

Här är Julias motivering:

Jag är jätte gärna med!
motivering:
min bästa kompis tappade sin iphone för några veckor sedan, och hon hade bara haft den i en vecka så hon blev inte så glad när hon tappade den!:/ så om jag vann skulle jag ge skalet till henne som "plåster på såren". jag hade blivit super glad om jag vann, det skulle verkligen betyda jätte mycket!♥

skalet:
http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=495

kram!<3

Julia:

mejla oss på
[email protected]

med adress uppgifter. Om ditt skal inte skulle finnas i lager måste du dock välja ett annat. Annars kan det ta 2½ månad innan du får det.

OBS!!!!!!!!!!
Har du inte mejlat inom 5 dagar vinner Oscar, så mejla så fort du ser detta!!:)

Puss o Kram!!
//Ellen o Moa©




Kommentarer
Postat av: J U L I A

ååh gud vad roligt! tack så jätte mycket tjejor, ni är bäst!

har mailat er nu!! TACK!<33

2011-09-04 ♥ 19:56:06
URL: http://showbyjulia.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0