Italien

Ni har säkert redan läst i tidigare inlägg att jag tillbringat hela mitt sportlovi Italien, och det var vart kanon. Jag ska berätta lite kort om vad som hänt. Vi åkte ner för cirkus en vecka sedan och kom nu idag. Jag har träffat massa nya goa människor, haft mycket bra skidåkning, skrattat mycket och som många redan vet tappat bort min iphone, jag vet att det var välldigt slarvigt, men jag är inte känd för att ha bra ordning på mina saker, hehe!:)
På hotellet där vi bodde fanns även ett spa med pool där det tillbringades mycket tid på eftermiddagarna, dock var man tvungen att vara över sexton år för att komma in efter kl 18.00, men heter man Ellen så går det att lösa!:)
Nu ska ni inte behöva läsa mera för idag, känner att det redan blivit ett långt inlägg!;)

Tack Moa och Alexandra för att ni har skött bloggningen den här veckan, får försöka ta igen det en annan gång godingar!<3

xoxo
Ellen

Kommentarer





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0