Krya på dej, bäste vän!

Efter skolan idag när jag kollad Julias instagram och läste vad du hade skrivit blev jag jätteorolig. Vill inte skriva mer här på bloggen om vad som hänt, vill du berätta får du berätta. Annars får det vara. Hoppas att du kryar på dig snabbt och äter mycket glass, och du ska veta att jag tänker på dig, för en sån vän som du finns det bara några stycken av, och jag har tur som har dig och några till! Älskar dig, skulle inte klarat mig utan dig en längre tid!♥

xoxo
Ellen

Kommentarer
Postat av: J U L I A

krya på dig!

moa, vad har du för storlek på din hunkydory?

och vilken färg tycker ni är finast nu i vår, som även ska vara lättmatchad? kan verkligen inte bestämma mig!;)<3

2012-03-01 ♥ 20:26:05
URL: http://showbyjulia.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0