Med och tävlar x3

Jag är också med och tävlar på Matilda Dahlins blogg om ett iphoneskal på iphoneskal.nu :) Dt här skalet skulle jag vilja vinna!

Motivering: Jag skulle bli hur glad som helst om jag vann! Jag har inte jättemånga skal och alla är så vanliga eller väldigt många har de! Det här skalet är lite mer unikt och det skulle vara kul att ha ett skal som ingen annan har. När jag såg det blev jag kär i det direkt! Men nu kan jag bara hoppas och hoppas för jag vill verkligen ha det!! Men hoppas du ger skalet till en värdig vinnare! Ha det bra♥
xoxo
Alexandra
Jag skulle bli hur glad som helst om jag vann! Jag har inte jättemånga skal och alla är så vanliga eller väldigt många har de! Det här skalet är lite mer unikt och det skulle vara kul att ha ett skal som ingen annan har. När jag såg det blev jag kär i det direkt! Men nu kan jag bara hoppas och hoppas för jag vill verkligen ha det!! Men hoppas du ger skalet till en värdig vinnare! Ha det bra♥
Kramisar Alexandra♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv. ja de gör de ;)

2012-02-07 ♥ 19:22:45
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0