Svar♥

När får man reda på vem som vunnit shepherd skorna?

Det kommer du at få reda på i slutet av februari i början av mars. Eftesom tävlingen avslutas den 24/25 och vi ska välja ut en vinnare och läsa igenom alla motiveringar så blir det lite senare. Ha det bra!:)
Update:

Hejhej! Jag har en fråga till Ellen! Jag undrar vad du redigerar bilder med och om det är photoshop så undrar jag vart man kan köpa det?:)

Oftast så redigerar jag mina bilder i picnik eller på datorn. Picnik kommer ju att stängas ner så att nu har alla gratis premium. jag har även photoshop cs5 test veriationen, även photoshop 8 elements men den har jag inte börjat använda än. Dock är photoshop välldigt krångligt att lära sig, det tar mycket tid. Men om du vill ladda ner prov verisionen så gå in på HÄR och välj sedan products och sen photoshop. Ett litet t

xoxo
Ellen, Moa & Alexandra
bild - weheartit

Kommentarer
Postat av: Wilma T

Hejhej! Jag har en fråga till Ellen! Jag undrar vad du redigerar bilder med och om det är photoshop så undrar jag vart man kan köpa det?:)

2012-02-25 ♥ 23:15:35





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0