Tävlar jag med!

Hej, precis som moa är jag med och tävlar hos Matilda Dahlin om ett iphone skal från iphoneskal.se, klicka HÄR så kommer ni till skalet!
Matilda, jag ångrade mig jag vill hellre vinna det här skalet:
http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1761&osCsid=80e7e99937469d24470246ac08f60fe4
Min motivering:
Matilda, jag har ångrat mig jag skulle hellre vinna det skalet bara för att ge det till min kille på alla hjärtansdag, för att han helt enkelt är bäst. Det skulle bli helt perfekt till alla hjärtans dag, så jag hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner!<3
Update!!!
Matilda, jag ångrade mig jag vill hellre vinna det här skalet ↑↑↑↑↑↑
Min motivering:
Matilda, jag har ångrat mig jag skulle hellre vinna det skalet bara för att ge det till min kille på alla hjärtansdag, för att han helt enkelt är bäst. Det skulle bli helt perfekt till alla hjärtans dag, så jag hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner!<3
xoxo
Ellen

Kommentarer
Postat av: nyfiken...

vem är din kille?

2012-02-05 ♥ 20:36:37
Postat av: Filippa

Hej!! Har du en kille? Är det prissberg? Messa mig!!!❤☺

Till Ellen❤

2012-02-05 ♥ 21:46:45





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0